DLACZEGO WARTO WSPÓŁPRACOWAĆ Z BLOGERAMI?
Najlepsi blogerzy, to liderzy opinii, trendsetterzy i autorytety w tematach, o których piszą. Co miesiąc czyta ich ogromna liczba osób, niejednokrotnie przewyższająca ilość czytelników tradycyjnych czasopism.
Blogi dają zupełnie nowe możliwości budowania wizerunku marki czy produktu w oparciu o opinię prawdziwego człowieka, z którym można porozmawiać i podyskutować, w przeciwieństwie do tradycyjnych kampanii, gdzie występują celebryci czy statyści.
Zatem największą wartością bloga jest jego autor. Dla wielu czytelników jest to po prostu kumpel, wujek dobra rada, a przede wszystkim autorytet. Czytelnicy utożsamiają się z jego stylem życia, z produktami i markami, którymi się otacza. Przekaz reklamowy na blogach jest wiarygodny, bo stoi za nim konkretny człowiek, który się pod tym podpisuje, a nie statysta czy aktor.
DLACZEGO WARTO WSPÓŁPRACOWAĆ ZE MNĄ?
Reklamodawca poprzez obecność na moim blogu zyskuje przede wszystkim dostęp do wyselekcjonowanej grupy odbiorców, dla których moda męska i dobry styl jest bliskim i ważnym tematem. W większości są to osoby mające szeroko pojęty „dobry gust” i są to osoby skłonne do częstych zakupów. To grupa wyjątkowo trudna do zdobycia w innych mediach czy serwisach, bo moda męska jest tematem niszowym. U mnie jest tematem podstawowym.
Czytelnicy mojego bloga, w wielu przypadkach to także liderzy opinii w swoim środowisku jeśli chodzi o tematykę mody męskiej, zatem zasięg bloga jest znacznie szerszy niż wynika to z bezpośrednich statystyk. A same statystyki też są warte uwagi.
OGÓLNE ZASADY
Podejmuję się promocji produktów/usług/miejsc, które:
– są dobrej jakości,
– uważam za godne polecenia,
– sam z nich korzystam lub chętnie bym korzystał,
– są bliskie tematyce bloga lub moim prywatnym zainteresowaniom.
Wszystkie teksty na moim blogu są w pełni autorskie, również te komercyjne. Nie stosuję przedruków z materiałów promocyjnych. Piszę zarówno o zaletach, jak i wadach produktów/usług – na tym polega siła blogów. Cenię sobie kreatywne kampanie, które niosą ze sobą ciekawy materiał dla czytelników, a nie tylko wynagrodzenie dla mnie. Sam zawsze przedstawiam kilka autorskich pomysłów na każdą kampanię. W końcu kto, jak nie bloger zna najlepiej swoich czytelników.
MOŻLIWE FORMY WSPÓŁPRACY NA ZASADACH KOMERCYJNYCH (PŁATNYCH):
– konkursy,
– relacje,
– recenzje,
– wywiady sponsorowane,
– banery,
– udział w kampaniach wizerunkowych,
– prezentacje i mini wykłady,
– wspólne kolekcje,
– ambasador marki/produktu,
– konsulting dla marek,
i wiele innych.
KOSZT KAMPANII
Każda kampania wyceniana jest indywidualnie w zależności od zakresu prac i przewidzianych aktywności (ilość wpisów, format, wykorzystanie wizerunku itp.) i kosztów dodatkowych (np. fotograf). W celu ustalenia szczegółów proszę o kontakt mailowy.
Wystawiam faktury VAT.
MARKI Z KTÓRYMI WSPÓŁPRACOWAŁEM: