Współpraca

DLACZEGO WARTO WSPÓŁPRACOWAĆ Z BLOGERAMI?

Najlepsi blogerzy, to liderzy opinii, trendsetterzy i autorytety w tematach, o których piszą. Co miesiąc czyta ich ogromna liczba osób, niejednokrotnie przewyższająca ilość czytelników tradycyjnych czasopism.

Blogi dają zupełnie nowe możliwości budowania wizerunku marki czy produktu w oparciu o opinię prawdziwego człowieka, z którym można porozmawiać i podyskutować, w przeciwieństwie do tradycyjnych kampanii, gdzie występują celebryci czy statyści.

Zatem największą wartością bloga jest jego autor. Dla wielu czytelników jest to po prostu kumpel, wujek dobra rada, a  przede wszystkim autorytet. Czytelnicy utożsamiają się z jego stylem życia, z produktami i markami, którymi się otacza. Przekaz reklamowy na blogach jest wiarygodny, bo stoi za nim konkretny człowiek, który się pod tym podpisuje, a nie statysta czy aktor.


DLACZEGO WARTO WSPÓŁPRACOWAĆ ZE MNĄ?

Reklamodawca poprzez obecność na moim blogu zyskuje przede wszystkim dostęp do wyselekcjonowanej grupy odbiorców, dla których moda męska i dobry styl jest bliskim i ważnym tematem. W większości są to osoby mające szeroko pojęty „dobry gust” i są to osoby skłonne do częstych zakupów. To grupa wyjątkowo trudna do zdobycia w innych mediach czy serwisach, bo moda męska jest tematem niszowym. U mnie jest tematem podstawowym.

Czytelnicy mojego bloga, w wielu przypadkach to także liderzy opinii w swoim środowisku jeśli chodzi o tematykę mody męskiej, zatem zasięg bloga jest znacznie szerszy niż wynika to z bezpośrednich statystyk. A same statystyki też są warte uwagi.

Dane za ostatnie 30 dni:

Statystyki maj 2015

OGÓLNE ZASADY

Podejmuję się promocji produktów/usług/miejsc, które:
– są dobrej jakości,
– uważam za godne polecenia,
– sam z nich korzystam lub chętnie bym korzystał,
– są bliskie tematyce bloga lub moim prywatnym zainteresowaniom.

Wszystkie teksty na moim blogu są w pełni autorskie, również te komercyjne. Nie stosuję przedruków z materiałów promocyjnych. Piszę zarówno o zaletach, jak i wadach produktów/usług – na tym polega siła blogów. Cenię sobie kreatywne kampanie, które niosą ze sobą ciekawy materiał dla czytelników, a nie tylko wynagrodzenie dla mnie. Sam zawsze przedstawiam kilka autorskich pomysłów na każdą kampanię. W końcu kto, jak nie bloger zna najlepiej swoich czytelników.


MOŻLIWE FORMY WSPÓŁPRACY NA ZASADACH KOMERCYJNYCH (PŁATNYCH):

– konkursy,
– relacje,
– recenzje,
– wywiady sponsorowane,
– banery,
– udział w kampaniach reklamowych,
– prezentacje i mini wykłady,
– wspólne kolekcje,
– ambasador marki/produktu,
– konsulting dla marek,

i wiele innych.

 

KOSZT KAMPANII

Każda kampania wyceniana jest indywidualnie w zależności od zakresu prac i przewidzianych aktywności (ilość wpisów, format, wykorzystanie wizerunku itp.) i kosztów dodatkowych (np. fotograf). W celu ustalenia szczegółów proszę o kontakt mailowy.

Wystawiam faktury VAT.

KONKURSY

Każdy lubi dostawać nagrody i konkursy zawsze cieszą się dużym zainteresowaniem. Jest to dobry pomysł na promocję marki, produktu, usługi, miejsca. Konkurs może być połączony z tekstem będącym recenzją danego produktu/usługi. Jestem zwolennikiem kreatywnych zadań konkursowych dopasowanych zarówno do produktu, jak i bloga i jego czytelników.

RELACJE

Chcesz pokazać ciekawy sklep, fabrykę, usługę, nowy produkt? Organizujesz event promocyjny lub konferencję prasową? Autorska relacja i materiał fotograficzny przybliża czytelnikom dany produkt/usługę.


RECENZJE

Chcesz poznać moją opinię na temat produktu lub usługi? Jesteś otwarty na rzeczową recenzję i ciekawą dyskusję z czytelnikami bloga?  Taki tekst może się znaleźć na moim blogu.

1


UDZIAŁ W KAMPANIACH REKLAMOWYCH

Coraz powszechniejsze zjawisko. Bloger na billboardzie i w reklamie prasowej? Jak najbardziej. Twarze blogerów stają się coraz bardziej rozpoznawalne, a ich naturalność sprawia, że tego typu kampanie są odbierane jako wiarygodne.

billboard1


PREZENTACJE I MINI WYKŁADY

Organizujesz event dla męskiej publiczności? Moda staje się coraz popularniejszym tematem dla mężczyzn. Chętnie poprowadzę prezentacje i mini wykłady na temat mody męskiej i męskiego stylu. Całość w bardzo przystępnej formie, z wykorzystaniem manekinów, modeli bądź prezentacji multimedialnej.

MrVintage pl Jak dobierać zegarek 42MrVintage pl Jak dobierać zegarek 39

557209_450039271701223_1184355073_n 564152_450039421701208_945271125_n


WSPÓLNE KOLEKCJE

Nie jestem i nie będę projektantem, ale wspólnymi siłami możemy stworzyć ciekawą mini kolekcję ubrań, butów czy dodatków. Z marką Poszetka.com stworzyliśmy limitowaną kolekcję poszetek, które rozeszły się błyskawicznie.

 

AMBASADOR MARKI/PRODUKTU

Współpraca długoterminowa, w której mogę się podjąć roli ambasadora marki/produktu.

 

KONSULTING DLA MAREK

Od ponad 3 lat prowadzę bloga o modzie męskiej, przez 8 lat pracowałem w branży odzieżowej. O modzie męskiej i jej sprzedaży wiem wiele.  Potrafię przewidywać trendy w modzie męskiej. Jeśli potrzebujesz doradztwa przy tworzeniu bądź kontraktacji kolekcji męskich, to mogę ci pomóc.

 

MARKI Z KTÓRYMI WSPÓŁPRACOWAŁEM:

Portfolio4