Mr Vintage – rzeczowo o modzie męskiej

Współpraca

MrVintage.pl to najpopularniejszy i prawdopodobnie najbardziej opiniotwórczy polski blog o modzie męskiej, który w każdym miesiącu odwiedza około 130-150 tysięcy internautów generując ponad pół miliona wyświetleń. Wpisy komercyjne notują zazwyczaj od kilkunastu do kilkudziesięciu tysięcy wyświetleń, mając realny wpływ na kreowanie opinii o produktach, a także ich sprzedaż. Moje rekomendacje i linki partnerskie prowadzące do sklepów internetowych w roku 2016 wygenerowały sprzedaż na poziomie blisko 3 mln złotych, co także potwierdza ogromny potencjał sprzedażowy bloga i opiniotwórczość moich rekomendacji.

Jak wynika z ankiety przeprowadzonej wśród czytelników bloga (wzięło w niej udział cztery tysiące osób), moje publikacje sponsorowane są wysoko oceniane przez czytelników i mają duży wpływ na ich decyzje zakupowe. Podsumowanie pozostałych odpowiedzi ze wspomnianej ankiety możecie zobaczyć na poniższej infografice.

Dobry styl, dobra jakość, ciekawe treści
– tymi słowami czytelnicy opisują mój blog

8,43/10 ocena jakości
publikacji na blogu

Dla 96% czytelników treści zamieszczane na blogu są inspirujące

8,8/10 ocena mojej wiarygodności

94% czytelników pozytywnie ocenia współprace reklamowe a blogu

7,76/10 ? ocena jakości wpisów reklamowych na blogu

80% czytelników dokonało lub chciało dokonać zakupu produktów które polecałem

63% czytelników dokonuje zakupów ubrań przez internet

Reklamodawca poprzez obecność na moim blogu zyskuje dostęp do wyselekcjonowanej grupy odbiorców, dla których moda męska i dobry styl jest bliskim i ważnym tematem. W większości są to osoby mające szeroko pojęty dobry gust i są to osoby skłonne do częstych zakupów. To grupa wyjątkowo trudna do zdobycia w innych mediach czy serwisach, bo moda męska jest tematem niszowym. U mnie jest tematem podstawowym.

Współpraca ze mną to także wysoki poziom profesjonalizmu pod względem merytorycznym (jakość tekstu), wizualnym (zdjęcia), kreatywnym, terminowym.

OGÓLNE ZASADY WSPÓŁPRACY

Podejmuję się promocji produktów/usług/miejsc, które:

  • są dobrej jakości,
  • uważam za godne polecenia,
  • sam z nich korzystam lub chętnie bym korzystał,
  • są bliskie tematyce bloga lub moim prywatnym zainteresowaniom.

Wszystkie teksty na moim blogu są w pełni autorskie, również te komercyjne. Nie stosuję przedruków z materiałów promocyjnych. Piszę zarówno o zaletach, jak i wadach produktów/usług.

MOŻLIWE FORMY WSPÓŁPRACY

Cenię sobie przede wszystkim kreatywne kampanie, które niosą ze sobą ciekawy materiał dla czytelników, a nie tylko wynagrodzenie dla mnie. Sam zawsze przedstawiam kilka autorskich pomysłów na każdą kampanię. W końcu kto, jak nie bloger zna najlepiej swoich czytelników.

Kampanie na blogu i w kanałach social media.

  • wpisy poradnikowe z lokowaniem produktów,
  • mecenat nad moimi projektami,
  • lokowanie produktów w sesjach zdjęciowych,
  • długookresowa współpraca jako partner technologiczny bloga, partner motoryzacyjny bloga,
  • konkursy,
  • recenzje,
  • reklama display (banery i inne elementy graficzne).

Działania promocyjne poza blogiem:

  • eventy,
  • szkolenia,
  • doradztwo,
  • wspólne kolekcje.

SERWIS „Mr. Vintage poleca”

Pokazuję w nim produkty, które osobiście selekcjonuję z kilkudziesięciu sklepów internetowych. Jeśli uważasz, że twój produkt też zasługuje moją rekomendację, to napisz do mnie. Umieszczenie produktu w moim serwisie możemy rozliczyć na dwa sposoby: rozliczenie prowizyjne za sprzedaż lub jednorazowa opłata. Produkty z serwisu „Mr. Vintage poleca” są również promowane na stronie głównej bloga i jego podstronach.

KOSZT WSPÓŁPRACY

Nie posiadam cennika, ponieważ każdy projekt traktuję indywidualnie i każda koncepcja współpracy również jest wyceniana indywidualnie. Jest to przedział od kilku do kilkudziesięciu tysięcy złotych. W celu poznania dokładnej wyceny proszę o kontakt.

Nie należę do tanich blogerów, ale jakość współpracy którą oferuję warta jest tych pieniędzy, o czym przekonało się już wiele firm. Wystawiam faktury VAT.

KONTAKT W SPRAWIE WSPÓŁPRACY

michal@mrvintage.pl oraz joanna.gawrys@jg-management.pl

Skoda

Projekt z którego jestem wyjątkowo dumny, bo wspólnie z marką Skoda udowodniliśmy, że niestandardowe formy reklamy doskonale sprawdzają się na blogach. Był to pięcioodcinkowy cykl pt. „Podróże w dobrym stylu” w którym pokazałem i opisałem pięć polskich firm, których produkty nie są szeroko znane, a z powodzeniem mogą konkurować z wieloma zagranicznymi markami.

W ramach projektu powstało pięć obszernych artykułów opublikowanych na blogu oraz pięć filmów. Wpisy z bloga zanotowały łącznie ponad 100 tys odsłon, a filmy ponad 600 tys. wyświetleń.

Victorinox

W ramach promocji walizki kabinowej szwajcarskiej marki Victorinox powstała piękna sesja zdjęciowa pokazująca praktyczne porady nt. trzydniowej podróży biznesowej, która wymaga spakowania się w małą walizkę.

Tissot

Przy okazji premiery nowego modelu zegarka marki Tissot stworzyłem artykuł o tym jak dobierać zegarek do stroju, okazji, stylu. Jednym z elementów współpracy był także mój mini wykład o zasadach dobierania zegarków, który miałem przyjemność przedstawić w warszawskim salonie Hour Passion. Wpis zanotował blisko 50 tysięcy odsłon.

Bytom

We współpracy z marką Bytom stworzyłem poradnik ślubny przedstawiający przykładowe zestawy ubrań dla pana młodego z wykorzystaniem garniturów z bieżącej kolekcji Bytom. Wpis wygenerował ponad 120 tys wyświetleń.

Drugi przykład udanej współpracy z marką Bytom, to artykuł pokazujący płaszcze jesienno-zimowe. Wpis wygenerował ponad 50 tys odsłon.

Luxottica

W ramach współpracy z Luxottica - światowym liderem w branży optycznej, właścicielem takich marek jak: Ray-Ban, Oakley, Vogue Eyewear, Persol i wielu innych - stworzyłem obszerny poradnik o tym jak wybrać oprawy okularów korekcyjnych. Wpis odnotował ponad 50 tysięcy odsłon.

Vistula

Sesja zdjęciowa w której wykorzystałem kilkanaście ubrań i dodatków z bieżącej kolekcji Vistula. Wpis wygenerował ponad 50 tys odsłon.

Ballantines

W roku 2013 butelka whisky Ballantine’s otrzymała nowy wygląd i w ramach kampanii informującej o tej zmianie przygotowałem serię wpisów o zmianach w modzie męskiej. Jednym z kluczowych elementów tego projektu był także konkurs dla czytelników w którym trzeba było pokazać własną metamorfozę. Aż 70 osób odważyło się przesłać swoje zdjęcia pokazujące dawny i obecny wizerunek. Wszystkie wpisy wygenerowały łącznie 70 tysięcy odsłon.

Remington

W ramach współpracy z marką Remington powstał tekst o tym co jest lepsze – golenie na gładko czy noszenie brody lub kilkudniowego zarostu. Wpis wygenerował ponad 40 tys odsłon.

Totalizator Sportowy

W ramach promocji nowej gry liczbowej „Ekstra Pensja”, w raz z jej organizatorem - Totalizatorem Sportowym - zorganizowaliśmy konkurs który spotkał się z ogromnym zainteresowaniem. Wpis wygenerował ponad 30 tys odsłon i 800 zgłoszeń konkursowych.