MrVintage.pl to najpopularniejszy i prawdopodobnie najbardziej opiniotwórczy polski blog o modzie męskiej, który w każdym miesiącu odwiedza około 80-90 tysięcy internautów generując ponad dwieście pięćdziesiąt tysięcy wyświetleń. Wpisy komercyjne notują zazwyczaj od kilku do kilkunastu tysięcy wyświetleń, mając realny wpływ na kreowanie opinii o produktach, a także ich sprzedaż. Moje rekomendacje i linki partnerskie prowadzące do sklepów internetowych w roku 2016 wygenerowały sprzedaż na poziomie blisko 3 mln złotych, co także potwierdza ogromny potencjał sprzedażowy bloga i opiniotwórczość moich rekomendacji.
Jak wynika z ankiety przeprowadzonej wśród czytelników bloga (wzięło w niej udział cztery tysiące osób), moje publikacje sponsorowane są wysoko oceniane przez czytelników i mają duży wpływ na ich decyzje zakupowe. Podsumowanie pozostałych odpowiedzi ze wspomnianej ankiety możecie zobaczyć na poniższej infografice.
Dobry styl, dobra jakość, ciekawe treści
– tymi słowami czytelnicy opisują mój blog
8,43/10 ocena jakości
publikacji na blogu
Dla 96% czytelników treści zamieszczane na blogu są inspirujące
8,8/10 ocena mojej wiarygodności
94% czytelników pozytywnie ocenia współprace reklamowe a blogu
7,76/10 ocena jakości wpisów reklamowych na blogu
80% czytelników dokonało lub chciało dokonać zakupu produktów które polecałem
63% czytelników dokonuje zakupów ubrań przez internet
Reklamodawca poprzez obecność na moim blogu zyskuje dostęp do wyselekcjonowanej grupy odbiorców, dla których moda męska i dobry styl jest bliskim i ważnym tematem. W większości są to osoby mające szeroko pojęty dobry gust i są to osoby skłonne do częstych zakupów. To grupa wyjątkowo trudna do zdobycia w innych mediach czy serwisach, bo moda męska jest tematem niszowym. U mnie jest tematem podstawowym.
Współpraca ze mną to także wysoki poziom profesjonalizmu pod względem merytorycznym (jakość tekstu), wizualnym (zdjęcia), kreatywnym, terminowym.
OGÓLNE ZASADY WSPÓŁPRACY
Podejmuję się promocji produktów/usług/miejsc, które:
- są dobrej jakości,
- uważam za godne polecenia,
- sam z nich korzystam lub chętnie bym korzystał,
- są bliskie tematyce bloga lub moim prywatnym zainteresowaniom.
Wszystkie teksty na moim blogu są w pełni autorskie, również te komercyjne. Nie stosuję przedruków z materiałów promocyjnych. Piszę zarówno o zaletach, jak i wadach produktów/usług.
MOŻLIWE FORMY WSPÓŁPRACY
Cenię sobie przede wszystkim kreatywne kampanie, które niosą ze sobą ciekawy materiał dla czytelników, a nie tylko wynagrodzenie dla mnie. Sam zawsze przedstawiam kilka autorskich pomysłów na każdą kampanię. W końcu kto, jak nie bloger zna najlepiej swoich czytelników.
Kampanie na blogu i w kanałach social media.
- wpisy poradnikowe z lokowaniem produktów,
- mecenat nad moimi projektami,
- lokowanie produktów w sesjach zdjęciowych,
- długookresowa współpraca jako partner technologiczny bloga, partner motoryzacyjny bloga,
- konkursy,
- recenzje,
- reklama display (banery i inne elementy graficzne).
Działania promocyjne poza blogiem:
- eventy,
- szkolenia,
- doradztwo,
- wspólne kolekcje.
SERWIS „Mr. Vintage poleca”
Pokazuję w nim produkty, które osobiście selekcjonuję z kilkudziesięciu sklepów internetowych. Jeśli uważasz, że twój produkt też zasługuje moją rekomendację, to napisz do mnie. Produkty z serwisu „Mr. Vintage poleca” są również promowane na stronie głównej bloga i jego podstronach.
KOSZT WSPÓŁPRACY
Nie posiadam cennika, ponieważ każdy projekt traktuję indywidualnie i każda koncepcja współpracy również jest wyceniana indywidualnie. Jest to przedział od kilku do kilkunastu tysięcy złotych. W celu poznania dokładnej wyceny proszę o kontakt.
Wystawiam faktury VAT.
KONTAKT W SPRAWIE WSPÓŁPRACY
michal@mrvintage.pl
Na wiadomości staram się odpisywać maksymalnie w ciągu 24 godzin. Jeśli nie otrzymasz odpowiedzi na maila w tym czasie, to prześlij proszę jeszcze raz, bo być może wiadomość wpadła do spamu lub w inne zakamarki internetu :)
Skoda
Projekt z którego jestem wyjątkowo dumny, bo wspólnie z marką Skoda udowodniliśmy, że niestandardowe formy reklamy doskonale sprawdzają się na blogach. Był to pięcioodcinkowy cykl pt. „Podróże w dobrym stylu” w którym pokazałem i opisałem pięć polskich firm, których produkty nie są szeroko znane, a z powodzeniem mogą konkurować z wieloma zagranicznymi markami.
W ramach projektu powstało pięć obszernych artykułów opublikowanych na blogu oraz pięć filmów. Wpisy z bloga zanotowały łącznie ponad 100 tys odsłon, a filmy ponad 600 tys. wyświetleń.
- mrvintage.pl/2015/10/podroze-dobrym-stylu-cz-1-cafardini.html
- mrvintage.pl/2015/10/podroze-dobrym-stylu-cz-2-emanuel-berg.html
- mrvintage.pl/2015/11/podroze-dobrym-stylu-cz-3-nord.html
- mrvintage.pl/2015/11/podroze-dobrym-stylu-cz-4-poszetka-com.html
- mrvintage.pl/2015/11/podroze-dobrym-stylu-cz-5-wizytowki-klasa.html
Victorinox
W ramach promocji walizki kabinowej szwajcarskiej marki Victorinox powstała piękna sesja zdjęciowa pokazująca praktyczne porady nt. trzydniowej podróży biznesowej, która wymaga spakowania się w małą walizkę.
Tissot
Przy okazji premiery nowego modelu zegarka marki Tissot stworzyłem artykuł o tym jak dobierać zegarek do stroju, okazji, stylu. Jednym z elementów współpracy był także mój mini wykład o zasadach dobierania zegarków, który miałem przyjemność przedstawić w warszawskim salonie Hour Passion. Wpis zanotował blisko 50 tysięcy odsłon.
Bytom
We współpracy z marką Bytom stworzyłem poradnik ślubny przedstawiający przykładowe zestawy ubrań dla pana młodego z wykorzystaniem garniturów z bieżącej kolekcji Bytom. Wpis wygenerował ponad 120 tys wyświetleń.
Drugi przykład udanej współpracy z marką Bytom, to artykuł pokazujący płaszcze jesienno-zimowe. Wpis wygenerował ponad 50 tys odsłon.
Luxottica
W ramach współpracy z Luxottica - światowym liderem w branży optycznej, właścicielem takich marek jak: Ray-Ban, Oakley, Vogue Eyewear, Persol i wielu innych - stworzyłem obszerny poradnik o tym jak wybrać oprawy okularów korekcyjnych. Wpis odnotował ponad 50 tysięcy odsłon.
Vistula
Sesja zdjęciowa w której wykorzystałem kilkanaście ubrań i dodatków z bieżącej kolekcji Vistula. Wpis wygenerował ponad 50 tys odsłon.
Ballantines
W roku 2013 butelka whisky Ballantine’s otrzymała nowy wygląd i w ramach kampanii informującej o tej zmianie przygotowałem serię wpisów o zmianach w modzie męskiej. Jednym z kluczowych elementów tego projektu był także konkurs dla czytelników w którym trzeba było pokazać własną metamorfozę. Aż 70 osób odważyło się przesłać swoje zdjęcia pokazujące dawny i obecny wizerunek. Wszystkie wpisy wygenerowały łącznie 70 tysięcy odsłon.
Remington
W ramach współpracy z marką Remington powstał tekst o tym co jest lepsze – golenie na gładko czy noszenie brody lub kilkudniowego zarostu. Wpis wygenerował ponad 40 tys odsłon.
Totalizator Sportowy
W ramach promocji nowej gry liczbowej „Ekstra Pensja”, w raz z jej organizatorem - Totalizatorem Sportowym - zorganizowaliśmy konkurs który spotkał się z ogromnym zainteresowaniem. Wpis wygenerował ponad 30 tys odsłon i 800 zgłoszeń konkursowych.